måndag 9 augusti 2010

Hemma igen!


Regatta vid Tullgarns slott


Upptäcka bryggan!


Simma från brygga till brygga!
Moa, Alva och goa Wilma vågar simma i viken! (Oj, vad vi kommer sakna henne!)


Storfiskar´n fick säkert 50 små abborrar, och en liten mört! Fast de simmar lugnt vidare, alla fick hoppa i igen!

Vi har haft 4 härliga dagar i mitt paradis, med både sol och regn!
Men det var så tomt där utan morfar, känns overkligt att någon som alltid funnits där, plötsligt är borta.
Fast älskade mormor har vi myst med:-)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Skönt att ha er hemma i Grebban igen:) Söt mormor du har.
Kram Anna

Anonym sa...

Jag undrade just var du höll hus;) ja fy vad jobbigt det är när man förlorar någon man älskar..så skönt att ni har haft det bra!!
Jo jag undrar om ni vill komma på lite 1-årsfika på söndag, min lille pojke fyller 1 på fredag, jösses vart tar tiden vägen.
Jag har börjat jobba idag och försöker aktivera min mammahjärna;)
Kramar Jennie

Tigris Predikantan sa...

Vad mysigt det såg ut, och abborrar ... åh så länge sedan jag fiskade!
:)

fem barns mamma sa...

Hej Jennie!

Vi kommer gärna!
Ja, det är svårt att fatta hur fort det går, men det är ju helt fantastiskt roligt, eller hur:-)

Kram Emma

Emma - white avenue sa...

Vad mysigt det ser ut! :) Supersöt bild med barnen i rullatorn! Hihi!

Hoppas ni får en mysig kväll!
Kramar!

Anonym sa...

Fina bilder : ) kram Sofia