fredag 16 december 2011

Hjälp...


...vart tog den här terminen vägen?
Snart är det dax att tända fjärde ljuset och i mitten av nästa vecka börjar jul-lovet här hos oss!
(Själv tjuvstartade jag, har redan jobbat klart för i år;-)
Det är med blandade känslor jag sitter här ikväll,  både begravning och jul-och nyårsfirande ska rymmas under ledigheten, men viktigast av allt är ändå att ta vara på varandra och att få lite tid att bara vara!


Här är två små livsnjutare som både kan ta vara på varandra,(mest bus iof) och ta dagen som den kommer:-)

3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej vännen min !

Vad mysigtmed ett långt Jul lov...tråkigt med begravninge..

Men njut av tiden !
En härlig bild. typså låg vid alla nyss i soffan och såg vid din sida.
Dek gick på 3.an.
Vi alla 4 utom dom små.
Nu måste jag sova. det blev visst jobb för min del
stryl i planeringen.

Ha en mysig helg ! med varma kramar Sirpa

Matilda sa...

gullkissarna! tänk att de blev ett sånt radarpar till sist! undrar hur casper kommer mottas i det gänget nu.. ;)

Anonym sa...

Ja pang och lut terminen slut. Skönt att redan ha jullov. Styrke kram inför begravningen kram Sofia