fredag 15 juni 2012

Sommarlov!!!!



























Såå härligt!
Nu har vi njutit av tre skolavslutningar i vår fina kyrka, (alla utom Olle som hade
myror i baken och bara ville hem och fika:-)!

Jag har tagit långledigt för att kunna njuta  av lovet tillsammans med familjen.
Hoppas på mycket sol och bad, ljumma grillkvällar och
mys med vänner!
Kanske t.om. hinner ta hand om vår vildvuxna trädgård litegrann:-)
Och om allt går väl så växer snart familjen med
ytterliggare några små!










5 kommentarer:

Matilda sa...

Ååååh vad han är fiiin min lilla lurvas! <3

Ardisia sa...

Så underbart med sommarlov & att du har möjlighet att vara hemma =)

Ha en jättefin sommar! Kram Mia

Carolina sa...

Godmorgon!
Skönt med sommarlov för barnen, synd att man inte själv kan vara ledig hela sommaren också. Måste var såå himla skönt att kunna det. Ha en härlig långledighet och njut av sommaren :)

Villa Björkenäs Backen sa...

Härligt !!!!
Ha en skön sommar med familjen !
Vi får ta en mysig sommar lunch ! ;)

Kramar Sirpa

Unknown sa...

Sååå skönt att ha långledigt!
Min semester känns väldigt avlägsen. Har nu åkt på magsjuka också så jag tycker väldigt synd om mig....

Så det blir små kisseungar, jo jag såg allt...

Hoppas det går bra!

Kram vi hörs!
Anna