söndag 24 januari 2010

Storstädaren!?


Äntligen!! Igår städade Alva sitt rum, ordentligt! Ordning och reda är inte riktigt Alvas grej, så lite hjälp från storasyster satt inte fel;-)!
(Läsa är nog mer Alvas grej)


Lille Walter sussar sött!


Roligt när man ser skrivbordet! Alla gossedjur som brukar fylla sängen har fått flytta till en stor rottingkorg, tror nog det blir lite lättare att bädda nu!


De gamla krokarna är så fina, olika slitna allihop!

Ett gammalt klädskåp, här bor alla leksaker!


Kunde inte hålla fingrarna borta från mina trasor!

5 kommentarer:

Unknown sa...

"Åh, lika fint rum som mitt" (Julia)
Hälsa Alva att det var duktigt städat!! Nu ser man ju golvet:)
Bra jobbat!!
Kram Anna och Julia

Mia sa...

Vilket mysigt rum gullig skrivbordshörna. Vet hur det är när bordet är fullt samma problem här hos Juliette. Men det är ett tecken på att de använder det. Fina din traskorgar är håller på med min första fortfarande.
Ni får ha en bra kommande vecka./mia

Jenny H sa...

MEN vilket drömrum! Jag hade mått som en prinsessa! Får jag någon gång en dotter så ska hon få precis allt hon vill ha (det var bara skämt om någon undra..), hon ska få allt JAG vill ha och då ingår ett sådär fint "Alva-rum"!

Kram J

Anna sa...

Hörde ni var sjuka, det lät inget vidare...
Krya på er!
Kram Anna

Anonym sa...

hermes birkin
jordan travis scott
kd shoes
supreme
hermes
birkin bags
kevin durant
supreme
curry 8
kyrie shoes