lördag 16 januari 2010

Tavelhatare?

Jag har alltid svårt att välja vad som ska sättas upp på väggen, vilket oftast slutar med att det är tomt! Mig gör det inte så mycket, för grejer att titta på finns alltid överallt i huset ändå. I form av leksaker!
Men när jag hittade de här finfina bokstäverna och siffrorna i antikaffären föll jag direkt. Tycker de är så kul, för alla frågar vad det är och om det betyder något.
De kommer faktiskt från gamla nummerplåtar och därför ville jag att de skulle sitta på samma sätt! (Och R hade alla bilar här i Skaraborg berättade svärfar för mig!)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Snyyyga siffror och bokstäver!
Kram anna

Jenny H sa...

Då fick jag svar på det ;-)!
Vilken kul grej!!!
Siffror o bokstäver till gamla nummerplåtar,,, hade aldrig kunnat lista ut det men nu när man vet om det så!

Hur som helst! Jättekul idé!

kram!