lördag 27 februari 2010

I väntan på vår...


...får vi titta på bilder av gräs istället!
Jag, Alva och Hilda var ute idag och då kom Alva på att det var jättelänge sen hon såg riktigt gräs, och jag kunde bara instämma!


Väl hemma var det bara att sätta upp mina bilder och börja drömma, tänk när man kan tassa ut barfota i daggvått gräs!


Fick både spegel och pall av en god vän! (Fast det egentligen borde vara tvärtom, det var hon som fyllde år!)
Grattis igen vännen:-)


Spegeln är egentligen till Olle och Hilda, vi ska bara sätta den på rätt plats och skruva fast den ordentligt! Har kommit på att de knappt sett sig själva i spegeln!!!

2 kommentarer:

Vita rosor och förgätmigej sa...

åh, så snyggt! Kul med kannorna i storleksordning och heeelt underbara små bilder, för att inte tala om pallen och spegeln... ja du hör allt var sååå snyggt!
Ha en mysig helg.
Kram/ Anna

Anna sa...

Hej!
Nu är det en kille som är nöjd, han har varit skrikarg för han vill ha Byggare bob eller åka till Edvin....det var snällt av honom att låna ut!
Fint du har fått i köket, gillar ju florabildern också...
Här har jag inte öppnat datorn på hela helgen, känner mig som en urvriden disktras, blir hemma i morgon.
Kram vi hörs!
Anna