onsdag 16 mars 2011

Jag och min filt:-)


Nu är kanterna fållade och jag är såå nöjd med resultaten!
Har redan beställning från äldsta dottern, hon önskar sig ett överkast som går i rött i fördelsedagspresent!


Inspirationen har jag hittat hos Anna, med bloggen Vita rosor och förgätmigej! Där skapas allt möjligt vackert:-)...


...och hos Marie, med bloggen Handgjorda drömmar, som är otroligt duktig!
Hade ju turen att vinna en fin brödkorg som hon sytt och jag ljuger inte när jag säger att den är perfekt sydd:-)


Nu blir det kaffe på altanen och massa mys i solen!
Och snart, snart dyker lillasyster upp, så vi får mysa tillsammans i solen idag:-)

10 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Vännen!

Tack för idag !
Alltid mysigt att ses :)

Men nästa gång kan vi komma och vara lite längre.

Den är så fin din filt, du är så duktig och hinner så mycket trots att ni har en stor och härlig familj och jobb med mera.

Hoppas att ni får en härlig dag och tid tillsammans med Matilhda!

Ha det gott!

Kramar Sirpa

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej Emma!
Vilken underbar filt vad otroligt duktig du är
Ha en fin solig vårdag

Kram Tina

Vilmas Hus sa...

Jättfint!! Va händig du är! Alltid roligt att skapa själv:) Kram Charlotte

Anonym sa...

Vad fin den blev! Smakfullt.

Fröken Agnes sa...

Hej!

Vilket underbart täcke du gjort! Så duktig du är!

Hoppas dsu får en riktigt fin kväll.

Kram Jenny

Fröken Agnes sa...

Hej!

Vilket underbart täcke du gjort! Så duktig du är!

Hoppas du får en riktigt fin kväll.

Kram Jenny

Anonym sa...

Jättefint täcke : ) Har en utmaning till dig på min blogg : ) kika in : ) kram

Villa Vinkelhaken sa...

Jättefin filt! =)

Kram Jenny

Unknown sa...

Hej!

Vilken underbar fin filt du har gjort, va duktig du är!

Ha en fin dag!
Kram Johanna

Vita rosor och förgätmigej sa...

Åh, vad duktig du är!!!! Den blev ju hur fin som helst! Imponerad!!!

Kram/ Anna