fredag 27 maj 2011

Morgonmys!


Gosiga, gosiga katt:-)

6 kommentarer:

Millas hem sa...

Åh, så himla gottigt det ser ut!

Riktiga polare, syns ju lång väg! =))

Kram Camilla

Anonym sa...

God Morgon!

Riktiga mys kompisar ;)
Annat vore det om lilla Ida skulle kigga där och mysa...
Du vet vad jag menar ;)

Ha en fin fredag och helg vännen med din fina familj...!

Undrar om man skulle ta en promenad inan nästa

Kram Sirpa Från villabjorkenaSBACKEN.BLOGHSPOT.COM

Lottas Fotografi sa...

Åh så mysigt med en egen katt!
Trevlig helg!
Kram Lotta

Barnens Hjältar sa...

Jag vill med ha pioner i trädgården men så sa min mamma att de måste grävas upp när sommaren är över för de tål inte kyla, eller så blandar jag ihop dem med någon annan växt vi pratat om :-)
Ha en finfin helg du med!!

Johanna Stålros sa...

Åhh vilka underbara bilder-gos på hög nivå;) Kram

Anonym sa...

Trevlig helg fina fina mamma Emma och grattis i förskott på morsdag. Så glad att jag ska ta tåget istället för bilen klokt beslut. Skönt att man börjar bli vuxen ; ) kram Sofia